jag springer, men hinner ändå aldrig med

Har väl tillbringat i stortsätt hela dagen till att plugga, känns extremt tråkigt. Jag är inte klar på långa vägar och så fort jag kommer sluta med det jag hållit på med nu ett tag borde jag påbörja något annat. har STORT läxförhör is spanska, prov i musik, det fetaste och äckligaste arbetet i so du kan tänka dig och en hjärna som är helt slutkörd. Jag kommer sova gott ikväll. Blir ganska ledsen med tanke på att jag kommer måsta plugga på lovet nästa vecka också. bajs.
 
jag plattade förövrigt håret idag och hade snebena, känns som att det var en evighet sedan jag såg ut såhär, nu är jag lite mer kär i krull och mittbena. Måste klippa mig snart också, vilket suger, kommer aldrig att få lågnt hår, jag lovar, det är verkligen omöjligt. har sparat sedan i fyran och på fem år har det väl blivit en 5 cm längre. helt värdelöst ju!
nu ska jag ta en paus i plugget med en kopp te och tv tror jag bestämt, mmm! ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0