You're the reason i come home. my love.

Jag har inte min blogg för att bli upptäckt, känd och hyllad. Jag har den inte för att berätta om intressanta och relevanta frågor, jag har den inte för att klaga eller berätta något via datorn, jag har den för att jag kan vilja lägga upp någon bild, ha något att fördriva lite tid med, skriva av mig något extremt ointressant och opersonligt eller någon liten tanke för stunden. Jag vill inte se ut som att jag vill något med mig blogg. Det är inte mitt mål. Jag vill bara att den finns. Att mina två pekfingrar får knappa lite på skrivbordet (ja jag skriver bara med dom) och för att jag tycker det är mysigt.

Imorgon åker jag till Sundsvall med familjen. Jag saknar släkten och Sundsvall så det kommer att bli bra, jag är trotts allt född där. Så just nu håller jag på att packa. Sen ska jag duscha och fixa mig för att sedan dra ut ett tag! Joacim har åkt till några av hans kompisar i klassen, dom är trevliga! det lilla jag hört av dom verkade great! Hejdå vaxholm och hallå sundsvall, nu ska lilla lyckliga anna lämna staden i fyra dagar!
tagen av mimmi

Kommentarer
Postat av: Ida

haha, I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOOOOOOOOOVE YOOOOOOOOOOOUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

2009-11-05 @ 16:35:39
Postat av: ebba

fina bilder (:

2009-11-05 @ 21:50:22
URL: http://pictuure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0