gitarr

har letat bild i all oändlighet, ni får klara er utan.
Nu vill jag kunna spela gitarr. Nu mer än någonsin! Tänk att bara kunna spendera lite tid pillandes på något som ger ifrån sig ett alldeles underbart och härligt ljud! - jag skulle inte neka! Mina fingrar har dock någon slags motarbetande kraft när jag ska placera mina fingrar i olika akord. Men övning ger färdighet, så det 'r bara att sätta igång... det blir väl mest bara aldrig av. Kanske får mer tid nu på lovet? JAG BEHÖVER VERKLIGEN LOV! då får man tid för allt sådant men annars lägger på pluggning, underbart! ge mig frihet och ett musikalisktsinne tack!

Kommentarer
Postat av: joacim

det är bara att träna, det är allt du kan göra. du kan inte försöka med samma ackord för många gånger!

2009-10-20 @ 20:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0