trasiga strumpor, inga skor


snygggaaaaa! 399 kr hm

hejsan! min dator har varit allt annat än det man kunnat önska. Jag kunde inte ladda upp bilder på bloggen, vilket är en anledning till varför jag inte skrivit på måååånader! men nu har pappa fixat!

Idag var jag i stan med några och hittade tt par skor, rosetter i håret och "armmuddar". Kan visa er det senare. Ikväll firar vi min lillebror så det är dags för EFTERRÄTT! MUMMS! ciao!

uppdatering: nej bilderna ska jag ta bort. varje gång jag tänkt på det kändes det fel. kan ladda upp en annan nödbold så länge. NEJ JAG VÅGAR INTE HA DE BILDERNA UTE PÅ NÄTET.

ps. fattar INTE vad som hände med texten


Kommentarer
Postat av: joacim..

mm! på gränsen jaa.. att du vågar! ALLDELES FÖR LÅNGT HAR DU GÅTT NU

2009-10-11 @ 20:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0