kollaenduktiglitenskolflicka


kjol köptes i femman, samt ring och kofta ifrån H&M

min frisyr får namnet, en duktig liten skolflicka. Det är precis så jag tycker det ser ut som. Det känns dock lite bättre idag då jag fixade det fint på morgonen, jag började 10.10 idag! Men i framtiden någon gång ska mitt hår vara jämnlångt och ca 2 decimeter längre! Nu ska jag lära mig lite svenska och engelska! förresten innan jag glömmer tänkte jag bara nämna att jag har tid hos SYV på fredag! kanske blir jag lite klarare i huvudet då inför gumnasiet! CIAO!

Kommentarer
Postat av: Mimmi Pigg

ANNA !! det blev ju superfint !? du passar i den längden tycker jag (: Btw är jag stammis på din bloggar, älskar alla fina bilder ! <3

2009-10-14 @ 20:54:25
URL: http://mimmireichel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0