godis är gott


HEY! Okej jag är verkligen ingen godisgris, nästintill så långt ifrån det som man kan komma (fast ändå inte..). Jag älskar dock godis, förstår inte hur världen har kunnat ge oss möjligheten att skapa något så underbart! Men det gjorde den, och vi genomförde det! vi människor alltså. Hur han det egentligen vara så gott? jag menar det är ju bara något vi stoppar i våran mun? det är ju borta två sekunder senare. Njutningen at dom två sekunderna kan ibland vara himmelriket, det måste jag erkänna! I helgen var det riktigt jobbigt och riktigt svårt att ha godisförbud. Jag har inte godisförbud för att jag missbrukar/missbrukade godis men det gör det mycket enklare att hålla sig borta ifrån det och sen får jag ju lite belöning också. Tro det eller ej men det existerar en 15åring som har godisförbud! åååh vad jag hade velat stoppa i mig ett antal underbara karameller i helgen, men icke. Det är ju bara halva terminen kvar snart, tills jag får äta godis igen! wii!!

Kommentarer
Postat av: joacim

hehe, jag har en ide! :) att du gör ett godisinlägg är ganska groteskt, tänk inte så mycket på det!

bra tankar, det är ju ändå bara extremt kort. man mår ju dåligt efter!

2009-10-19 @ 20:37:41
Postat av: Jengan

det är ballt att du har lyckats få ihop halsbandet själv :)

jag gillar din stil, speciellt alla dina accessoarer!

2009-10-19 @ 21:10:43
URL: http://litenjengan.blogg.se/
Postat av: Mimmi Pigg

Ja, jag börjar ju bli en aning desperat känner jag.. :P ! Men ÅÅÅÅH. vad typiskt ! Vart ska du btw? (: Hmm, jag skulle egentligen göra en annan grej då.. fredaag är bättre för mig, annras fixar jag så det funkar på lördag ;) !! <3

2009-10-19 @ 22:36:50
URL: http://mimmireichel.blogg.se/
Postat av: Jengan

haha, va braaa :)

jag gick med mimmi en gång för att lämna tillbaka din loggbok som du hade glömt hos henne, det är nog de! :)

2009-10-20 @ 19:31:30
URL: http://litenjengan.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha skriver ett helt inlägg om godis? ...Du är ju för söt anna! :D Kärlek <3

2009-10-20 @ 22:45:01
URL: http://www.idanasman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0