förälskad i kylan


skor: skopunkten (favoriter). jeans CM. skinnjacka. halsduk MQ och nya armmuddar ifrån H&M. hade även en fransväska och massor av ringar till.

Det här hade jag på mig idag. Inget speciellt över det direkt. Jag vill väldigt gärna att proven och andra läxförhör som man har framför sig ska vara klara. Jag är tvungen att plugga en hel del idag och de kommande dagarna. Jag vill spendera min tid på så mycket annat. Men betygen är viktiga i år. Så plugga här kommer jag! ps. ett meddelande till gud eller kraften som styr vädret, ge mig frost! och det ska vara rejält!

Kommentarer
Postat av: the one & only

är du helt galen kvinna!? GILLAR du kylan? jag går just nu igenom en djuup höstdepression för att jag inte ens kan ha strumpbyxor, och du vill att det ska bli frost!? galenskap! haha

fin du var i fläta förresten

2009-10-06 @ 19:04:51
URL: http://nellyjager.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Satan vad fin bild anna (: ! Men får jag bara fråga ber du någon tamkort på dig eller ställer du bara kameran på något? PUSSEN

2009-10-06 @ 21:46:37
URL: http://mimmireichel.blogg.se/
Postat av: anna

SVAR: det var min kära LILLEBROR som tog några foton. (jag mutade honom) hahaha ja men jag vill ha frost för då kan man ta fina bilder! vill ta en bild på en ljusrosa ros med frost på! :D och jag vill ha kylan. strumpbyxgrejen är ifs väldigt synd!

2009-10-07 @ 17:23:04
URL: http://latte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0