ett upp ett ner, två ner, två upp


jeans H&M 250 på 50%

här är godingarna ifrån hm som jag har lovat att visa er alldeles för länge! JAG ÄLSKAR DOM! Förstår inte varför dom var på rea, jag menar det är en ny modell som säljs för hela priset på alla andra hmbutiker, det fanns endast ett par på rean också! ibland har man tur!
Idag har jag varit och dansat. Först balett och sen streetfushion. Jag kunde dock inte vara med på streeten. Jag gjorde något riktigt riktigt knasigt i början av uppvärmningen så längst ner i ryggen på vänster sida är det som att allt har rasat samman. Smärta! kan varken sitta, ligga eller stå utan att det gör ont! Hoppas det blir bättre för jag vill dansa (och göra andra praktiskt och bra saker). Men inga sura eller ledsna miner här inte, för imorgon är det syslöjd och tre timmars håltimme! CIAO!

Kommentarer
Postat av: Mimmi Pigg

Jag är typ kär i din blogg anna! alla fina bilder och allt (a) ! Systemkamera står högst på min önsklista nu ;)

Men JAAAA !! Klart du får fota mig, tycker det är askul ju :D !! Men jag åker till London sön-tordag, sen är jag heeeeeelt ledig !! så vi får ta och fixa något de dagarna :) ! <3

2009-10-19 @ 16:26:45
URL: http://mimmireichel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0