brusigt



foto: min kompis Isabelle   på fotot: jag, tagna för några veckor sedan.

Så igår var jag hos frisören. Resultatet blev väl som jag hade trott. Jag hatar att gå till frisören. Mitt hår blev mesigt långt, halvlockigt på topparna och färgen ganska tråkig. Fast färgen är ändå helt okej. Jag har inte tagit några bilder på det än så jag har inget att visa. Men bilder kommer! Det var ingen teater igår. Det är veckan efter. Idag har jag kollat lite på olika gymnasiuminriktningar, läskigt! jag blir bara mer och mer förvirrad. Kanske media? eller kanske bageri och konditori? eller kanske sömnad? eller kanske något vanligt som ekonomi?

Kommentarer
Postat av: Frida

Ett gymnasietips: Ledarskap & Kommunikation på Marina Läroverket! Absolut bästa! :D

2009-10-13 @ 22:26:34
URL: http://neverthink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0