ARG

h-vetets j-vla dator! MIn gulliga pappa hade ju som sagt precis fixat den jätte bra. Jag gör allt som jag vanligen gör på datorn, verkligen inget konstigt. Så får jag upp en ruta där det står att jag har virus. Det var inte något litet virus direkt. Har väl ca 80-100 trojaner som styr. får upp lite "härliga" videos och annat. UUURRSSHHH! jag blir så irriterad på allt tekniskt så det inte är sant. Om jag ska nämna lite mer så har även min underbara och älskade kamera ett fel. Så den måste in på lagning. Min Tv som jag fick i julklapp förra julen är som mosaik för det mesta och ibland har den inte ens någon bild? ipoden och mobilen fungerar för tillfället iaf. alltid något. Nu sitter jag vid pappas dator. Har tagit bilder nu på min håltimme också så jag ska ladda upp lite bilder nu också. Men jag har inget program att redigera dom i på den här datorn. kul. Bilderna är dock fina iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0