i stor brist på bilder


nyårsafton förra året, foto av bellan.

Jag ska ta nya bilder, jag vill ta nya bilder, snart. Det finns mycket att ta tag i innan också innan det redan börjat mörkna ute. Den här veckan har jag sovit för lite, jag känner det. Ikväll ska jag sova med joacim så då hoppas jag att jag får lite mer ro. Idag har jag varit med min kompis julia och bakat. Allt vi åt var dock smet (det är godare ju!) då blev vi så "mätta" att vi inte tog en kakbit. Nu har jag skrivit om en svenska uppsats och jag är slut i hela kroppen och huvudet. Men mer svenska behöver jag göra. Ska ha läst ut en bok och skrivit en till upsats tills på fredag nästa vecka, och mycket mer plugg. Underbart! jag ska alltså spendera fredagskvällen hemma ensam, skönt, tråkigt, nödvändigt och det var länge sedan. så nu ska jag läsa!

jag är förövrigt riktigt sugen på att ta mig till stockholm riktigt snart! imorgon är det gymnasiemässa och NEW MOON!

ps, fick mvg på min en svenska upgift för första gången!

Kommentarer
Postat av: bellan

jag är på på att ta bilder! :D LÄTT ! <33 pussar

2009-11-22 @ 11:49:31
URL: http://juicybellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0