ett eget kryp in.


foto och redigering: jag. modell, bellan.

Jag vill skaffa mig en plats. En plats i staden, stockholms stad. Jag skrev om det här i min dagbok. Med att utelämna några meningar ska jag skriva om det på bloggen också. En plats där man kan upptäcka. Leva sitt liv efter sina egna mål och drömmar. Prioritera som man vill. Skapa sig ett eget liv. Med någon. Växa upp och känna på den känslan. Inte behöva fråga sina föräldrar. Man får styra själv, ta eget ansvar. Fota är vad jag skulle göra, i staden. I staden där jag i framtiden nån gång ska bo, kanske inte för alltid. Det skulle jag inte tro. Man jag vill prova. Jag är för nyfiken för att ha knappt 4 år kvar i skolan. Jag vill inte stanna tiden, jag vill spola framåt. Men först ska jag njuta av mitt liv som tonåring, jag nekar inte till det heller.

Kommentarer
Postat av: bellan

haha, nakenblder den första vart ju fs as cool! ska jag lägga ut på min bloggg direkt!



Men gud vilken fin text! Är också taggad på framtiden, men samtidigt sjukt otaggad. vill inte, vill egentligen bara stanna, men vill framåt på sammagång! Åhh, <3

2009-11-19 @ 19:46:48
URL: http://juicybellan.blogg.se/
Postat av: Mimmmi

:) !!! as bra skrivet anna, jag håller med dig. jag längtar till gymnasiet, men endå inte liksom! JAAA, jag med verkligen, snart snart snart!!!!! Jag var på mässan idag, men kanske ska dit igen på lördag, men vi kan ju höras? (: <3

2009-11-19 @ 21:14:43
URL: http://ihuvudetpamimmi.blogg.se/
Postat av: jocim

puss hehe.

2009-11-19 @ 21:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0