tjollahopp :D


hejsan svejsan, jag vet att jag inte har skrivit. jag kan dock skylla det på mitt dator problem. Hårddisken pajade och alla mina bilder har blivit raderade, allt ag har gjort på datan är som bortblåst. Just nu använder jag min gammla dator innan jag får tillbaka min vanliga. Jag har inte haft några bilder och jag hatar inlägg utan, så det blev inga helt enkelt. jag har inte riktigt haft lust att skriva heller men nu börjar ja känna mig lite peppad igen! kommer nog inte börja skriva så jätte ofta till en början, vi får se.
Idag började skolan igen och de kunde inte ha varit mycket tråkigare. jg känner mig lite halv krasslig också så vi får se om jag kommer till skolan imorgon. Btw så känner jag mig helt oinspererad i min garderob. vill ha på mig nåt kul med lite färg, är extremt sugen på att ha på mig nåt lila. Och självklart äger jag då inget lila plagg (typiskt). får se vad jag hittar på för skoj. har inte haft på mig nåt som jag har varit riktigt nöjd med på jätte länge. Tror jag ska köpa nåt nytt snart kanske. Lilla söta albin med de vackra ögonen fyller år idag också, GRATTIS!!!
tudelluuuu// Anna

Kommentarer
Postat av: julia

Haha tur att du har mig med lila och blått då :D <3

2009-03-04 @ 22:39:14
URL: http://sommarblandning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0