färg-klick



eftersom jag inte har några andra bilder så kommer ni få leva på bilderna i från fjällena ett tag. Idag sitter jag hemma och gick inte till skolan. jag har pluggat mest hela dagen. vill inte riskrera att förlora mitt mvg, förstår väldigt lite av kapitlet som vi håller på med just nu, så jag ska sätta mig med boken nu igen!
Jag funderar seriöst på att fylla garderoben med en massa färgglada kläder! borde ha lite mer färg på mig. fast gillar iförsig svart, vitt, grått m.m. extremt mkt också men borde ha på mig lite mer färgklickar! massor med lila ska de bli iallafall, hehe iallafall nåt plagg!
nej nu borde jag slå upp boken igen och lära mig massor om magnetism och ellära, Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ida

Nej glömma gör man nog aldrig... Haha I'm glad u liked it! ;D (A)

btw, vad otroligt söt du e pekar menande på bilden ovan !! :D<3<3

2009-03-03 @ 19:08:34
URL: http://beautifuldirtyrich.blogg.se/
Postat av: lia

snyggt med rosa rosa rosa!

lycka till med mvg:t :)

2009-03-04 @ 13:06:39
URL: http://attraherad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0