Cholkadbollar


HEEJ! jag är verkligen sämst, jag har inte skrivit på bloggen på 2 veckor. Hur lyckas jag? jag menar så himla jobbigt är det ju inte att skriva ett inlägg även om man inte har så särskilt stor lust! Jag har iallafall fått tillbaka min vanliga dator och alla bilder och allting finns kvar! wohooo! Jag hoppas att jag kommer börja skriva mer, kan dock inte lova något.
Bilderna är tagna i måndags av mig och Annica, vi fick för oss att baka chokladbollar och så blev det!  mummsigt!

Idag har jag varit inne i Stockholm tillsammans med min kompis Linnea och då köpte jag ett par jeans ifrån cheep monday, bild kanske kommer senare! jag handlade även lite i lördags + att jag har handlat lite innan de också, ojojOj pengarna rinner verkligen bara iväg känner jag. Men jag är stålt, idag kom jag endast hem med den saken jag visste att jag skulle köpa!
ha de bra så länge! CIAO!

Kommentarer
Postat av: an

aaw härliga bilder ;);)

2009-04-09 @ 14:49:05
URL: http://nittioniograman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0