en fin bild tycker jag..


                                                          fotograf: Jag
                                                        På fotot: Bellan
                                                  Fotot är taget: I lördags
                      Linnet är mitt halsbandet är bellans, båda är ifrån H&M


jag har varit extremt dålig på att skriva, jag vet.. men jag har inte haft några nya bilder och inte haft något driv till att ta några. Jag har bara suttit i sängen med datorn och snackat på msn eller så han jag suttit ute i soffan för film tittande. Jag är nämligen sjuk. fast jag är på bättringsvägen, kan nog komma ut ur huset imorgon iallafall. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0