knubbiga kinder och ett glatt humör, thihi


skor Skopunkten, jeans Vila, väska, skjorta lånad Bikbok, skinnpaj H&M barnavdelning, halsduk mammas Bomerang, mössa Indiska och några flätade armband ifrån Gran canaria
Hellloooo, så idag var jag inne i stan med alla andra nob vinnare ( nobelpris i skolan) jag måste säga att jag tyckte att det var mycket roligare än vad jag trodde att det skulle vara. Vi var på nobelmuseét och fick en genomgång av en guide och ja det var lite coolt. Sen gick vi och fikade, jag tog en latte och nån chokladig kaka ( den såg godare ut än vad den var ) sen fick vi lite brottom och gick till Svenska akademin och fick en rundtur där och ja det kändes faktiskt som en ganska stor händelse ( fjollig som man är) och sen åt vi lunch på ån resturang och där var det jätte mysigt och alla pratade mycket och ja jag kunde inte vara tyst för en sekund... bara babblade på. Fick lite hjälp med kameran också, jag har ju inte hunnit lära mig så mycket än och ger mig aldrig tid till att lära mig instruktionsboken heller... Tog hur som haver en massa bilder så jag kommer nog att lagga upp några fler lite senare kan tänkas men nu ska ja stoppa i mig lite mellis tror jag. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0