abcdefghijklmnop


så det här hade jag på mig igår när jag var i stockhlm och tog en snabbis på H&M super rea + att jag hade på mig en skinnjacka och en fejkpälshalsduk som jag hittade hemma. Kan visa vad jag köpte på H&M rea senare idag eller imorgon. Letade efter att par underbara skor som lisaplace har, jag bara älskar dem.. hittade dem inte i min storlek.. 37 var alldeles för liten. Hoppas att jag hittar ett par 38. Aja det jag har på mig på bilden är randigtlinne ifrån Weekday (lånat), kofta (lånad), flätatband runt huvet H&M och lite smycken. PuSs!

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Tack! :) Det tar jag som en komplimang ;P



Fin blogg du har.

2009-01-18 @ 18:19:29
URL: http://emmaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0