vitt, läskigt vitt


fotografi: jag. 4 månader, 1/3 år, god jul finis!

Försov mig idag, det händer verkligen aldrig. Vaknade en halvtimme efter att vi hade börjat så kom till lektionen efter. Nog för att det var blåsigt och kallt när jag gick till skolan men någon timme senare var det som en snöstorm här i lilla Vaxholm, har aldrig sett något liknande här! jag tycker det är mest mysigt, nu kanske man kan få mer julkänsla. Från ingen snö till snöstorm känns lite udda men jag gillar det förutom att det blir förbannat kallt i skolan. Nu ska jag ta på mig varma mysiga kläder, städa och slå in paket. Städade aldrig igår eller slog in paket så det ska jag göra nu. ha en mysig kväll!
ps. imorgon är det jullov och idag är det en vecka kvar till julafton! YAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0