still i need you sway


har lite brist på fotografer till mig, så det blev lille jag. smycken från hm, gjort själv, ur och penn, utomlands med flera.

Jag längat till mellandagsrean då i princip allt är på 75%, kommer bli en aning fattigare antar jag. men får ingen insperation i min garderob, verkligen inte. nya tjocktröjor är ett måste, har inte ens en svart, den bästa färgen i världen (hur har jag lyckats?), smycken skulle jag kunna drunkna i också, sen vill jag ha fjädrar, nitar, leopard, kedjor, stickat, slitet, stentvättat, tryck... MMMH! men det lär sluta i massa onödigheter, mycket roligare att köpa någon kalassnygg t-tshirt än en svart tröja men men, något jag glömt att jag skulle kunna spendera pengar på? Om jag känner mig rätt kommer jag plocka på mig så mycket att jag blir kär i för mycket kläder och det brukar sluta i att jag struntar i alla, bra metod!? jätte bra om man vill spara pengar, men det med pengar fixar sig alltid på något vis! nu ska jag göra mig lite yoghurt! jag älskar yoghurt! vanilj-yoghurt med bär, frukt, kanel och massor med glädje! prova! ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0