miles, and miles to find


fotografi: jag. ringarna är köpta idag på hm.

Är helt slut efter en dag i skolan och en runda på stan i jackt på julklappar. Kom hem med två härliga paket och vill ärligt ge dem direkt till mig, men de är till två charmtroll. Kom förövrigt hem med de här ringarna åvan, jag som inte skulle köpa något till mig själv innan jul, duktig! Men jag älskar den silvriga ringen som är "snurrad" runt fingret, snygg! den andra är också fin, dom kompleterar lite att min älsklingsring försvann igår i skolan, så jag hade väl en någolunda anledning? (kanske inte...) nu ska jag städa, duscha och kanske slå in något paket innan jag äntligen kommer till min älskade säng! skönt att ha några julklappar klara. IMORGON ÄR DET EN VECKA KVAR TILL JULAFTON! wooh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0