It comes a time you realize, anything can happen


bilden är tagen i höstas, linne (lånat) weekday, kofta (lånad) veromoda, masoor med ringar och hippieband på huvet ifrån H&M


Jag kom precis hem ifrån ett sommarjobbs möte med preem. Möjligheten att jag ska få jobb finns eftersom dom tar emot så många. Sedan hur lönen är får jag väl överväga me om jag står ut med. Jag ska iallafall provjobba 1 Maj på självaste valborg men det blir bra! önska mig lycka till!

(ber om ursäckt för hemsk uppdatering, jag praoar och har ganska rejäla uppsattser att skriva just nu så det blir inte särskillt mycket tid över)

Kommentarer
Postat av: myy

cool bild (:

2009-05-10 @ 22:16:06
URL: http://strombeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0