NOB


I fredags var det NOB-dagen i skolan. Det är en dag då hela skolan klär upp sig och gör som en nobelldag. Sedan utses det vinnare, en i varje årskull inom litteratur (svenska) och även 2 elever i teknik i årskurs 8. I åttan skulle vi skriva dikter. Min blev helt okej tyckte jag och hoppades på att bli nominerad. Självklart ville jag vinna men kom igen? 1 elev av alla 8:or, skulle det vara jag? Nej så det var ju bara och glämma och drömma. Dem läste upp dem 5 nominerade i klass 8A. Isabelle Ahlsell, Frida Bredesen, nån, Gustav frissen..... (jaha tänkte jag inte ens nominerad) och Anna Lindholm! skoj! sedan dem nominerade i klass 8B bla bla bla. Sedan läste dem upp det vinnande biddraget: Skapa ett skal runt om sig. Min rubrik! MIn dikt! Jag var vinnaren! Lilla jag som trodde att jag för ca 1 år sedan hade dyslecksi... Det var fan i mig jag som vann!!! Åhhh... Jag Jag JAAAAAAAAGG! sorry om jag skryter men jag måste bara säga att jag upplevde den bästa dagen i mitt unga liv... än så länge.... 

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha du glömde Freddi =) XD

2008-12-08 @ 17:59:27
URL: http://sommarblandning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0