grattis mamma

9.00 godmorgon! var redo om 10 minuter!
9.15 kom igen, upp nu!
9.20 jamå hon leva ja må hon leva!
9.40 frukost, dusch, kramas, kläder, kramas lite mer
12.01 ååååka på gymnasiemässa!
14.40 mörby
15.00 födelsedagsmiddag  gamla stan för mamma
16.15 åka hem igen
17.00 hemma
17.56 hos joacim och hämta saker, hälsa på alla gäster på hans mammas fest!
18.20 hem till mig
18.50 filmen juno med joacim
nu är filmen slut och min dag har varit väldigt lång! och väldigt bra! jag har gått runt med ett leende på läpparna mest hela dagen. Öppnat ögonen lite för gymnasium, firat världens bästa mamma, myst, varit i stan. Nej jag är mer än nöjd! Nu är jag och joacim bara hemma hos mig. Orkar inte gå ut. nu slickar han på datorn, och kollar upp och är jätte söt!
 
tagna av mig i somras, i Frankrike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0