Sommarjobb


bilderna är tagna av mamma i sommras (innan min kameras tid) i skåne. Extermt mysigt vatten!

Idag var jag alltså nere på stan och fikade tillsammans med mormor, morfar, farmor, mamma, pappa och lillebror. jag köpte mig en hallonpaj minsan, det var smaskens! senare gick vi runt i lite affärer och jag hittar som vanligt något men valde att låta bli idag. Senare kom jag på att.... jag inte har fixat något sommarjobb! så då gick jag runt lite här och var och frågade, det var fullt över allt. Men jag kanske lyckades att få napp på ett ställe, vi får se hur det går!
Jag har haft lockigt hår idag och jag minns inte när jag hade det senast. Plattången har blivit min käraste vän men jag orkade inte idag, det vart ändå någolunda fint. Nu ska jag skriva klart banketten om att jag söker sommarjobb som jag sedan ska lämna till olika platser här i staden. PUSS!

Kommentarer
Postat av: J U L I A

sv: haha ja det är fint!:) jag hittade den på en sida som heter pacsun! (pacsun.com) kram!

2009-04-10 @ 17:21:14
URL: http://byjulia.devote.se
Postat av: Emilie

Har du köppt massa nya kläder , känner inte igen dom sen innan, fina iaf :) <3

2009-04-11 @ 16:33:19
URL: http://fashiontaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0