let it shine, let me smile


Jag har inte skrivit på hela lovet utan störra förvåning från min sida. Men om det faktiskt finns någon som läser min blogg så förlåt! måste vara extremt tråkigt att sucka i en hel vecka utan nya inlägg. kanske blir bättre, försåt faktiskt inte varför det ionte bara blir av att skriva åt minstonde ett inlägg om dagen.. kanske kommer börja försöka lite mer seriöst!
bilderna är tagna för några dagar sedan av mig och min kompis julia. DEN DAGEN VAR DET JU EXTREMT FINT VÄDER! idag hade vädret tyvärr andra planer så det var ganska tråkigt väder..
Nu väntar jag och ser vad kvällen har att erbjuda för härligheter! pusss!


Kommentarer
Postat av: josefin

sv; jaa! dom var ju jätte små in real! ;o



fina bilder btw :)

2009-04-09 @ 20:02:25
URL: http://thejosefin.blogg.se/
Postat av: frida

åhh, sötnos! :)

jaa, testa och gör sånna du;)

och va fin bloggen blivit och vart har du köpt den dära randiga tröjan?

2009-04-10 @ 20:39:16
URL: http://fridaisfine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0